Monday, December 3, 2012

Ο Μπέκαμ, ο Τζόρνταν και η φανέλα με το «23»

Ο Άγγλος μεσοεπιθετικός μιλά για την σχέση του με τον παλαίμαχο άσο του NBA

 

 

Στην Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και στους Λος Άντζελες Γκάλαξι ο Ντέιβιντ Μπέκαμ φορούσε την φανέλα με το "23" στην πλάτη καθώς, όπως αποκάλυψε, ίνδαλμα του ήταν ο Μάικλ Τζόρνταν που μεγαλούργησε στα γήπεδα του NBA φορώντας την φανέλα των Σικάγο Μπουλς με τον ίδιο αριθμό.
Σε συνέντευξη του στο ESPN ο Άγγλος μεσοεπιθετικός τόνισε: "Στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ φορούσα την φανέλα με το Νο.7. Όταν πήγα όμως στην Ρεάλ ο Ραούλ είχε το 7. Δεν ήθελα να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί του και για το λόγο αυτό πήρα την φανέλα με το Νο.23 που ήταν ελεύθερη χωρίς δεύτερη σκέψη. Το Νο.23 φορούσε ο Μάικλ Τζόρνταν ο οποίος ήταν το ίνδαλμα μου και για αυτό το επέλεξα. Όταν ήρθα στους Γκάλαξι δεν είχα λόγο να το αλλάξω. Το Νο.23 είχε γίνει πλέον και το δικό μου νούμερο".
Ο Μπέκαμ αποκάλυψε το πώς γνωρίστηκε με τον Τζόρνταν αλλά και την σχέση που τους συνδέει: "Ήταν ένα πάρτι στην Ουάσινγκτον στο οποίο βρισκόμασταν και οι δυο εκεί. Του έπιασα την κουβέντα και ανταλλάξαμε αριθμούς τηλεφώνου για να τα λέμε. Την επόμενη κιόλας μέρα τον πήρα τηλέφωνο. Το ζήτησα να μου πει αν γνωρίζει ένα καλό ιταλικό εστιατόριο στην πόλη, μιας και ήξερε πολύ καλύτερα από εμένα. Και αυτός μου πρότεινε ένα εξαιρετικό ιταλικό εστιατόριο. Όταν είπα στους φίλους μου για την επικοινωνία μου με τον Τζόρνταν δεν το πίστευαν. Μου έλεγαν... Μα είναι δυνατόν; Συνήθως ανοίγεις έναν κατάλογο και επιλέγεις εστιατόρια. Τώρα παίρνεις τον Τζόρνταν για να σου προτείνει;... Ήταν πραγματικά αστείο".

πηγη:aek365gr

No comments:

Post a Comment